weerbericht - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu weerbericht - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

weerbericht

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

23 April 2008 | Botswana, Gaborone

Hoi allemaal,

Hier gaat het nog steeds allemaal prima in Botswana. Met mij dan, Lies heeft nu al 3 dagen last van de maag en niets verkeerd gegeten, dus dat is wel vreemd. Hopelijk knapt ze snel weer op!

Het weer is ook een stuk koeler dan toen we aankwamen. Gisteren was het 21 C en toen ik hier s ochtends naartoe liep (7.15) op mijn slippers had ik echt ijsklompjes toen ik op het werk aankwam. Maar overdag is het lekker. Het is vooral de wind die koud is en het is een rare gewaarwording dat de zon volop schijnt aan een wolkeloze hemel en het toch koud is! Het wordt hier nu ook winter en we hebben al gehoord dat het overdag dan maar een graad of 8 is en s nachts kan vriezen. Best apart in Afrika, maar we wachten rustig af. Waarschijnlijk zitten we dan in het noorden en aangezien we daar ook in een traditionele kano (mokoro) gaan varen, hoop ik dat het weer dan iets warmer is dan nu. Die excursies beginnen ook rond een uur of 6 s ochtends, dus dan is het helemaal ijskoud.

De huizen hier zijn ook gemaakt om de warmte buiten te houden en zijn s winters dus koel, om niet te zeggen koud. Dus met 21 c buiten kun je binnen de verwarming al wel aanhebben!

Tot zover het weerbericht vanuit Botswana. Ga nu maar eens aan het werk!

Kus marcy

  • 23 April 2008 - 06:45

    Martine Broekhuizen:

    Hey meis!

    Die temperaturen klinken behoorlijk onafrikaans! Maar misschien ook wel weer beter dan wanneer het 40 graden is ofzo. We hebben gister met 2-1 gewonnen van yalla yalla!! Het ging echt zo lekker! Waren helemaal in de overwinningsmood ;). Nou meis, geniet van alles wat je daar nog gaat doen! Tot over paar maandjes!

    Liefs, Martine

  • 23 April 2008 - 16:43

    Tuby:

    Damn, ik zou gelijk mijn moonboots aandoen ;-)
    En YEAHHH wat Marty zegt ;)
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Gaborone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

het einde nadert...

27 Mei 2008

ik mag blijven!

22 Mei 2008

weerbericht

12 Mei 2008

muziek festival

06 Mei 2008

Lionpark
marcella

Actief sinds 22 Maart 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 9148

Voorgaande reizen:

28 Maart 2008 - 29 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: