ik mag blijven! - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu ik mag blijven! - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

ik mag blijven!

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

27 Mei 2008 | Botswana, Gaborone

Vandaag naar immigratie geweest. Toen we daar aankwamen zag ik echt rijen met mensen, niet normaal hoeveel! Dus ik dacht al, dit gaat een lange dag worden....Maar Jonathan die mee was en Setswana spreekt, had geinformeerd en we moesten naar een ander kantoor met maar zo'n 6 mensen voor ons! En daar gebeurde het wonder, de immigration officer gaf me zomaar tot 14 juli, de dag dat we weer terug gaan naar NL! Ik was echt heel blij, naar alle spookverhalen die ik hier had gehoord. Maar goed, ik mag dus blijven en ben 15 juli weer terug op Nederlandse bodem!

• 27 Mei 2008 - 08:34

Denise:

gelukkig marcy moest liesbeth dit niet dan?
    xxxxxxxxxx

• 27 Mei 2008 - 08:48

Marcella:

Lis heeft 90 dagen gekregen en hoefde nu nog niet te verlengen, ik had maar 60 dagen gekregen toen we het land binnenkwamen. Weet niet waarom, waarschijnlijk wilde ze me gewoon pesten.

• 27 Mei 2008 - 11:04

Tuby:

jippie!
    Ik had trouwens nog over je gedroomd haha!

• 27 Mei 2008 - 20:46

Papa:

Zal je moeder niet blij mee zijn. Die had je graag eerder naar huis gehaald.
    Geniet er nog ff van. Voor je het weet zit je weer in Nederland in de regen.

• 03 Juni 2008 - 15:58

Kim:

haha wat heb ik gehoord? jij en een RAPPER?! ;p
    ik vind het vet stoer. maar een foto mag opzich wel (a)
    veel plezier op je date !

xx kim