Lionpark - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu Lionpark - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

Lionpark

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

06 Mei 2008 | Botswana, Gaborone

Afgelopen weekend zijn we naar een Lionpark geweest, ze hadden er welgeteld 2 leeuwen in een veel te kleine omheining, maar we hebben we lol gehad. We waren met een collega en een vriend van hem en Donald (collega) was fanatiek aan het filmen met zijn telefoon toen een van de leeuwen hem wilde aanvallen! En hij bleef gewoon staan filmen haha. Dus we moeten ff aan dat filmpje zien te komen, goede actiefilm haha! Verder hebben we niets gedaan, ondanks dat we woensdagmiddag al vrij waren. We zijn nog naar een grote Mall geweest, maar dat was het wel. We hebben regen gehad, niet normaal hoe hard het hier kan regenen! En onweer 's nachts! Flitsen waardoor alles verlicht wordt en knallen alsof de oorlog is uitgebroken! Daar slaap zelfs ik niet doorheen haha! Hopelijk kunnen we dit weekend meer leuke dingen gaan doen, de voorspellingen zijn goed in ieder geval en natuurlijk begon de zon weer te schijnen toen wij weer moesten werken maandag, volgens mij hebben we gewoon een soort van Nederlandse vloek over ons afgeroepen ofzo haha! Maar waarschijnlijk gaan we dit weekend paardrijden in de omgeving van Gaborone en daarna barbequen bij een wildpark waar we alle dieren kunnen eten die daar te zien zijn haha, dat kan ook alleen maar in Afrika! Maar ben benieuwd en hoop dat het doorgaat!

  • 06 Mei 2008 - 14:45

    Tuby:

    Ik dacht net vandaag: mm al een tijdje niks meer van Marcella gehoord.. Maar gelukkig! je leeft nog ;-)

    x

  • 07 Mei 2008 - 19:46

    Kimmie:

    Jeeh!! Marcie, wat klink je blij en enthousiast! Eindelijk weer een lekker stukje vlees eten?.. Ik hoop maar dat je maag dat een beetje verdragen kan! Bij ons is het nu ook lekker mooi weer, dus ik denk dat wij die regen daarheen gestuurd hadden!

    Kus van mij

  • 09 Mei 2008 - 20:30

    Rosanne:

    kleine marcie ik mis jeeeee :(

    kussie

  • 10 Mei 2008 - 06:38

    Marcy:

    ik mis u ook kleine roosje!


  • 10 Mei 2008 - 06:41

    Marcy:

    haha, ben idd benieuwd naar dat vlees! Had me al voorgenomen om niet te moeilijk te doen, maar hier hebben ze echt super goede vleesvervangers, beter dan in Nederland, dus heb alleen 2 keer vlees gehad in de eerste weken toen ik dat nog niet wist en dat ging gelukkig goed met mijn maag! Er is hier dan ook geen bio industrie met een supergroot land en heel weinig mensen! Maar blijf het raar vinden om wilde dieren te eten die je hebt gespot tijdens een safari....ach ja, we zien wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Gaborone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

het einde nadert...

27 Mei 2008

ik mag blijven!

22 Mei 2008

weerbericht

12 Mei 2008

muziek festival

06 Mei 2008

Lionpark
marcella

Actief sinds 22 Maart 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 9139

Voorgaande reizen:

28 Maart 2008 - 29 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: