Kanye - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu Kanye - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

Kanye

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

25 April 2008 | Botswana, Gaborone

Hoi allemaal,

Ben gisteren naar Kanye geweest, een dorp op ongeveer een uur rijden van Gaborone. Hier hield Ditshwanelo de afgelopen week workshops over Human Rights aan docenten van volwassenen die nog nooit onderwijs hadden gehad. Erg interessant! Vandaag ging het over kinderrechten en over plichten die voortvloeien uit Human Rights. Dit werd dan toegespitst op de persoonlijke situatie van de docenten, zodat het ook voor hen begrijpelijk was en geen ver van mijn bed show. Erg interessant!

Het werd bij een Lodge gehouden, waar ook kinderen aan het kamperen waren. Dit bleken weesjes uit Kanye te zijn die een weekje op vakantie waren bij deze lodge. Toen ze mijn camera zagen, moesten ze natuurlijk op de foto en toen ze er ook nog achter kwamen dat je de foto's ook direct kon zien, wilden ze al helemaal op de foto en kijken hoe het was geworden. Het resultaat staat op Flickr! Een erg leuke dag dus!

Het wordt gelukkig ook weer wat warmer, morgen is de verwachting 29 C! Eindelijk fatsoenlijke temperaturen haha!

kus marcella

• 05 Mei 2008 - 07:55

Eddy:

Hoi Marcella,
    Leuk om je reacties te lezen.
    De grote wereld is wel heel dichtbij gekomen.Geniet van de mensen en je contacten. Een heel biezondere tijd toegewenst.
    Eddy