het einde nadert... - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu het einde nadert... - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

het einde nadert...

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

04 Juni 2008 | Botswana, Gaborone

hoi allemaal, het einde van het vrijwilligerswerk bij Ditshwanelo zit er alweer aan te komen! alleen deze en volgende week nog en dan ben ik heerlijk ruim een week vrij voordat we naar het noorden gaan! Kan ik eindelijk gaan bijslapen van al dat vroege opstaan haha! Op mijn laatste dag is er taart, omdat ze het zo waarderen wat ik allemaal heb gedaan, zo lief! Eind deze maand gaan we ook al naar het noorden! Begin nu echt af te tellen! Eerst einde Ditshwanelo en dan heerlijk op vakantie en alle wilde dieren zien. Een andere vrijwilliger hier is al naar de Vic. Falls geweest en was zo enthousiast dat ik het liefst dezelfde dag nog richting noorden was gegaan. Hij is ook nog in Zimbabwe geweest, maar daar beginnen wij niet aan! Met onze camera's kunnen we maar zo voor een journalist worden aangezien en dat wil je echt niet..... Maar goed, ben nu mijn projecten aan het afronden en overdragen zodat ik hier met en gerust hart kan vertrekken. Dan zit dat er ook alweer op, voor we het weten zijn we alweer terug in ons koude kikkerlandje!

  • 04 Juni 2008 - 14:24

    Rosanne:

    je mag ook best wel een keer naar huis komen dat we over een paar jaar samen naar de victoria falls gaan?! (A) haha
    kussie

  • 04 Juni 2008 - 17:16

    Marion:

    dacht het niet Rosie!!!!

    Marcie wat gaat het toch snel, geniet er nog maar even van,mis je,

    hele dikke kus mama

  • 15 Juni 2008 - 18:58

    Kimmie:

    Kreeg een mail dat er weer beachvolleybal in Almelooo is over een tijdje. :( Traditie is nu alweer gebroken. Ik ben dan zelf op vakantie namelijk. Ik dacht; als Cell weggaat, dan ga ik lekker ook weg!
    Kus en veel plezier daar! Kimmie
    Miss you

  • 28 Juni 2008 - 18:29

    ...Kimmeke...:

    Bedankt voor je kaart, liefie!!! Kreeg hem 1 dag voordat ik jarig was. Prima timing dus. Maar aangezien ik Olympos bier aan het drinken was tot na twaalven heb ik hem op de 25e precies gekregen en gezien! Nou, geniet van je laatste tijd daar! Tot snel. Dikke knuffel Kimmie

    (oja, we zijn terug naar de C en Yalla eindelijk naar de A :) beetje jammer dat het seizoen afgelopen is...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Gaborone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

het einde nadert...

27 Mei 2008

ik mag blijven!

22 Mei 2008

weerbericht

12 Mei 2008

muziek festival

06 Mei 2008

Lionpark
marcella

Actief sinds 22 Maart 2008
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 9143

Voorgaande reizen:

28 Maart 2008 - 29 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: