weerbericht - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu weerbericht - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

weerbericht

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

22 Mei 2008 | Botswana, Gaborone

hoi allemaal,

Hier begint het nu dan toch echt winter te worden! 's nachts is het nog maar 8 C! Overdag blijft het lekker, maar met ongeveer 24 C is het toch kouder dan toen we aankwamen. De warmte komt nu echt van de zon, dus als het bewolkt is, is het direct een stuk kouder!

Best raar, als je s avonds uitgaat, is het nog lekker en kun je buiten eten, maar als je dan s nachts die club uitkomt, is het zoooo koud, niet normaal!
Echt heel apart dat het zo'n groot verschil is tussen dag en nacht!

Ondertussen vliegt hier de tijd nog steeds voorbij! Nog ruim anderhalve maand en we zijn alweer terug! Als ik nog mag blijven tenminste, want immigration hier is een drama! Ik heb maar 60 dagen gehad, terwijl 90 de max is en moet dus gaan verlengen. Eerst met 30 dagen tot 90 en daarna officiel een aanvraag doen om nog langer te mogen blijven, het is echt een drama! Terwijl Andrew precies te horen heeft gekregen wat hij moest doen, voor we aankwamen en als hij gewoon zijn werk had gedaan, hadden we gewoon kunnen blijven en was er niks aan de hand geweest, daar was ik wel pissig om toen ik dat hoorde! Maar Donald en Andrew schijnen weer iemand te kennen bij immigration, dus hopelijk komt alles toch nog goed! Maar het gezeik wat je ermee hebt, niet normaal!


  • 22 Mei 2008 - 18:10

    Denise:

    marcy!
    What's going on?? Wat vaag weer allemaal, had je geen visum waar 90 dagen op staat ofzo??
    Je gaat morgen skypen hoorde ik al dus dan horen we het wel..
    Love you!!
    kus Denise

  • 22 Mei 2008 - 18:12

    Mama:

    Anders kom je toch gewoon naar huis!!!!!!!!!!!!!!

    love joe mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Gaborone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

het einde nadert...

27 Mei 2008

ik mag blijven!

22 Mei 2008

weerbericht

12 Mei 2008

muziek festival

06 Mei 2008

Lionpark
marcella

Actief sinds 22 Maart 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 9137

Voorgaande reizen:

28 Maart 2008 - 29 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: