foto's - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

foto's

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

04 April 2008 | Botswana, Gaborone

Hoi allemaal, omdat mijn fotobestanden te groot zijn voor deze site, heb ik een flickr account aangemaakt. Op www.flickr.com zijn ze te vinden onder deze link http://www.flickr.com/photos/25324473@N04/

Heb gisteren mijn eerste afrikaanse vergadering gehad en ik moet zeggen, het is ff wennen. Ze gaan maar door over hetzelfde onderwerp en komen niet echt to the point. Toen ik mijn aantekeningen nakeek snapte ik er niks van en had ik alles minstens 3 keer opgeschreven. Volgende keer beter... A.S. Dinsdag moet ik tijdens de vergadering gaan verdedigen waarom ik het hiv/. aids charter op deze manier heb verandert. We gaan namelijk een al bestaand charter aanpassen en daar ben ik dus nu me bezig. Erg interssant. Waarschijnlijk ga ik ook nog naar Ghanzi en Francistown voor een aantal workshops. Daar zijn gelukkig wel wilde dieren, want die vind je niet in Gabarone.

Morgen gaan we waarschijnlijk stappen met een collega. Ben benieuwd naar het uitgaansleven hier!

kus marcella

  • 04 April 2008 - 21:04

    Marcella:

    hai marcy!
    ben er weer! was heel erg leuk in Italie maar off course niet zo warm als bij jou!
    Gaaf dat je meteen al vanalles moet doen enzo, geen kopieermeisje!:)
    super mooi appartement heb je! hoop dat het allemaal een beetje naar je zin is..
    kan morgen niet met je skypen.. moet werken:S
    Ik spreek je snel! mis je!!!
    dikke kus!

  • 10 April 2008 - 08:52

    Papa Hans:

    Hallo meiske, alles goed. Nog steeds zo warm. Hier in Noorwegen (nog 1500 km verder) regent het. Af en toe wel mooi maar het blijft een verschrikkelijk mooi land. Al die houten huisjes tegen de heuvels gelegen en uitkijkend op een meertje, prachtig. Gaan zo laden voor de terugreis. Gr. Hans en Stefan.

  • 10 April 2008 - 14:19

    Tuby:

    Ziet er rielakst uit hoor! Is het werken een beetje leuk/interssant? Doe je daar nou een onderzoek of echt werk voor hun zeg maar?
    Hier alles zeer oke behalve dat we je ontzettend missen in ons team!
    Ik kwam trouwens achter dat je echt bijna bij ons om de hoek woont! naja woonde want je woont er even niet ;)

    keep on posting!

    T

  • 10 April 2008 - 21:05

    Kimmie:

    Heej Cell,
    het was hier mooi weer vandaag en ik had zin om met je op een terrasje te zitten.. Toen ik je wilde bellen besefte ik dat je voorlopig toch nog beter weer hebt dan ik hier :( en niet echt in de buurt bent ook... De fiets gaat binnenkort uit de schuur, dan ga ik um gebruiken. Die geluksfiets van je!! Wie wil dat nou niet ;) Ik hoop maar dattie niet gejat wordt als ie int fietsenrek staat... Nou, dikke zoen van mij!

  • 10 April 2008 - 21:06

    Kimmie:

    Oja.

    En wie is Marc.............. ;)

  • 11 April 2008 - 05:41

    Marcy:

    haha, en wat een geluksfiets, durf je we wel op te fietsen? En Marc is het 13 jarige zoontje van Ruud en Alice, via wie we dit vrijwilligerswerk doen. Dus geen rare dingen denken hoor!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Gaborone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

het einde nadert...

27 Mei 2008

ik mag blijven!

22 Mei 2008

weerbericht

12 Mei 2008

muziek festival

06 Mei 2008

Lionpark
marcella

Actief sinds 22 Maart 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 9149

Voorgaande reizen:

28 Maart 2008 - 29 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: