Botswana heeft een nieuwe president, 3x hoera!!! - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu Botswana heeft een nieuwe president, 3x hoera!!! - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

Botswana heeft een nieuwe president, 3x hoera!!!

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

01 April 2008 | Botswana, Gaborone

Vanmorgen zijn we naar de inauguratie van de nieuwe president van Botswana gaan kijken. Helaas hadden we geen foto toestel bij ons, maar mssn zijn de foto's die we met onze gsm hebben gemaakt toch geschikt om te plaatsen. Als we thuis internet hebben natuurlijk...Maar het was een hele happening vanmorgen. De president is een oud militair, dus er was veel militair vertoon en ceremonieel. Toen de president voorbij was in de stoet stormde iedereen over de hekken naar de president toe en werden we bijna omver gelopen.. Dat zul je in Nedeland niet snel meemaken! Het was erg leuk, maar wel erg vroeg, we stonden er al vanaf 7 uur s ochtends! Na de tijd zijn we naar het huis van een collega gereden en hebben we naar de rede op de televisie gekeken. Veel mooie woorden, maar of het er echt van komt, daar heb ik een hard hoofd in...

Hopelijk kan ik binnenkort de foto's bijvoegen als internet werkt. Tot die tijd blijft het echter nog een saaie bedoening op deze site...

kus marcella

• 01 April 2008 - 19:23

Marion:

Hoi Marcie, wat leuk om dit nu net mee te maken !! EERgisteren ook al de oude president tegengekomen en nu de nieuwe gezien, wat je al niet meemaakt in Botswana.
    In ieder geval meer dan hier in het regenachtige kikkerlandje waar het nog steeds geen lente wil worden!

kus mama

• 03 April 2008 - 08:46

Tuby:

Hee Marcie!
    Leuk om wat van je te lezen ;)
    Dit is serieus het eerste berichtje wat ik verzend via mijn nieuwe huis met internet! (ja het is een eer)
    Koel dat je het zo vet hebt!
    Keep us posted!

xx T