dag lieve mensen - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu dag lieve mensen - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

dag lieve mensen

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

11 April 2008 | Botswana, Gaborone

Hallo allemaal, hier is het nog steeds heerlijk warm weer! Zo rond de 30c overdag en s nachts heerlijk koel. Voor Afrikaanse begrippen is het echter al koud volgens Alice en de lange mouwen komen hier alweer uit de kast!

Wat is hier aan het doen ben is het herzien van het Botswana HIV/ AIDS and Human Rights Charter. De laatste versie is van 2002 en is aan herziening toe. Dit is geen wettig document, maar het is meer bedoeld om mensen te informeren over hun rechten en plichten als 'people living with hiv and aids'. Aangezien dit land het op1 na hoogste percentage hiv besmette mensen heeft (24.1.%) en mensen hier er nog vrij weinig vanaf weten en de kop in eht zand steken is het wel nodig. Dus dat ben ik aan het doen. Dit is puur voor de organisatie en zelf hebben we geen opdracht van school, dus ik kan me hier op concentreren.

Aankomende zondag gaan we naar een wildpark hier in de buurt waar we tamme cheeta's gaan aaien en een trektocht gaan doen om neushoorns te spotten. Ook hebben we een tocht door het park in een auto. Ben echt super benieuwd hoe dat is!

Laat het jullie natuurlijk zsm weten!

kus marcella

• 23 April 2008 - 14:35

Marleen Grob:

Hallo Marcella, Fijn dat je het naar de zin hebt. Blijf maar veilig in de auto zitten, als je zondag weggaat.
    Zorg dat je niet wordt aangevallen.
    Dikke kus Marleen en de rest.

• 23 April 2008 - 14:47

Marleen:

We hebben net naar de fotos gekeken en kwamen erachter dat je al bij de wilde dieren bent geweest. en je leeft gelukkig nog (Marleen).
    Succes met je werk daar, groeten van ons allemaal