Veilig aangekomen - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

31 Maart 2008 | Botswana, Gaborone

Hoi allemaal, we zijn veilig aangekomen in Gararone. Mijn koffer kwam een vlucht later en die heeft het ook niet helemaal overleefd helaas, maar wij zijn in ieder geval heel over gekomen! Het appartement is erg mooi, alleen internet doet het niet en ik schrijf dit stukje dan ook op het werk... Hopelijk is het vanavond gerepareerd, maar hier weet je het maar nooit. Het is echt superlekker weer! Rond de 30c en zonnig. Ik ben zelfs al een beetje bijgekleurd! Maar ik moet weer aan het werk, hopelijk werkt internet snel weer, dan stuur ik snel weer een berichtje!

kus marcella

  • 31 Maart 2008 - 18:58

    Rosanne:

    Waar blijven de foto's!? Ik wil zien of je wel écht bent bijgekleurd!! Haha ik ben nu hollands next topmodel aan het kijken en het zijn me secreten hha. Hoop dat je snel internt hebt, kunnen we lekker skypen!
    kus van je zusje!

  • 01 April 2008 - 10:18

    Martine:

    Hey meis!

    Sorry sorry sorry dat je ik je geen "goodbye" smsje of iets dergelijks heb gestuurd. Was zo druk afgelopen dagen dat toen ik je mailtje zag opeens dacht van: Oh ja! Marcella is natuurlijk al weg!! Daarom alsnog heeeeel veel succes de komende maanden daar. Het zal vast een super gave tijd gaan worden, geniet ervan! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen!

    Liefs, Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Gaborone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

het einde nadert...

27 Mei 2008

ik mag blijven!

22 Mei 2008

weerbericht

12 Mei 2008

muziek festival

06 Mei 2008

Lionpark
marcella

Actief sinds 22 Maart 2008
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 9153

Voorgaande reizen:

28 Maart 2008 - 29 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: