Veilig aangekomen - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marcella grob - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

31 Maart 2008 | Botswana, Gaborone

Hoi allemaal, we zijn veilig aangekomen in Gararone. Mijn koffer kwam een vlucht later en die heeft het ook niet helemaal overleefd helaas, maar wij zijn in ieder geval heel over gekomen! Het appartement is erg mooi, alleen internet doet het niet en ik schrijf dit stukje dan ook op het werk... Hopelijk is het vanavond gerepareerd, maar hier weet je het maar nooit. Het is echt superlekker weer! Rond de 30c en zonnig. Ik ben zelfs al een beetje bijgekleurd! Maar ik moet weer aan het werk, hopelijk werkt internet snel weer, dan stuur ik snel weer een berichtje!

kus marcella

• 31 Maart 2008 - 18:58

Rosanne:

Waar blijven de foto's!? Ik wil zien of je wel écht bent bijgekleurd!! Haha ik ben nu hollands next topmodel aan het kijken en het zijn me secreten hha. Hoop dat je snel internt hebt, kunnen we lekker skypen!
    kus van je zusje!

• 01 April 2008 - 10:18

Martine:

Hey meis!

Sorry sorry sorry dat je ik je geen "goodbye" smsje of iets dergelijks heb gestuurd. Was zo druk afgelopen dagen dat toen ik je mailtje zag opeens dacht van: Oh ja! Marcella is natuurlijk al weg!! Daarom alsnog heeeeel veel succes de komende maanden daar. Het zal vast een super gave tijd gaan worden, geniet ervan! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen!

Liefs, Martine