het is bijna zover! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van marcella grob - WaarBenJij.nu het is bijna zover! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van marcella grob - WaarBenJij.nu

het is bijna zover!

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

24 Maart 2008 | Nederland, Utrecht

Dag allemaal,

Nog een paar nachtjes slapen en het is zover! Dan begint mijn Afrikaanse avontuur! Natuurlijk ga ik jullie heel erg missen en ik hoop dan ook op berichtjes vanuit Nederland! Dan hou ik ook mijn pagina bij met al mijn spannende avonturen!

Kus Marcella

• 26 Maart 2008 - 10:00

Maarten Boender:

Grobje! hedde gij dr een bietje zin an? je bent wel erg lang weg straks he! we gaan je missen! (en ik was niet eens op je afscheidsfeestje :-{ )

anyway, heel veel plezier daar he en keep in touch!

x Maarten

• 29 Maart 2008 - 18:48

Marion:

Marcie, ben blij dat je veilig over bent,lekker warm weer...
    Heel veel plezier en geniet er van!!

kus mama

• 29 Maart 2008 - 19:24

Thomas:

Heeey Marcy, hoe is het daar? Ik hoorde dat je veilig bent overgekomen, mooizo!!! Geniet er een beetje van en we spreken elkaar gauw. Veel plezier! x oet Almelooooo

ps. Ajax staat 1-0 voor :D

• 29 Maart 2008 - 19:46

Rosanne En Kim:

haaaai gurl!
    Ben blij dat je veilig geland bent, echt heel erg jammer van je koffer maar goed, zolang de inhoud er maar in zit!
    Heb je je mooie julia's tango jurkje aan? Natuurlijk ben jij de mooiste vanavond, niet teveel sjansen met die mooie zwarte mannen!
    kus!

p.s vergeet er niet 1 voor mij mee te nemen he :p

• 29 Maart 2008 - 20:52

Danielle:

Heey Marcella!

Ik heb je niet meer gezien, dus ik doe het maar even zo! Ik wil je heeel veeel succes en plezier wensen daar!!! Geniet ervan!!
    Ben benieuwd hoe je het daar gaat hebben, dus ga zeker je site bijhouden!!

Groetjes Danielle ( Huisgenootje!)

• 02 April 2008 - 20:54

Kimmie:

Heej Cell! Miss you too... Stuur je wat zon naar ons op, als teken dat je ons niet vergeten bent?? Alvast bedankt. Kus Kimmie